*średnio 30% dla wartości 18 cpd.**Wszystkie soczewki kontaktowe marki ACUVUE® posiadaja filtr UV klasy 1 lub 2, który pomaga chronić rogówkę i wnętrze gałki ocznej przed transmisją szkodliwego promieniowania UV. Soczewki kontaktowe z filtrem UV NIE zastępują okularów przeciwsłonecznych z filtrem UV, gdyż nie zakrywają całkowicie oczu i okolic wokół nich. Transmisja promieniowania UV mierzona dla soczewek o mocy -1,00 D. ^Dane firmy JJV 2016. Trzytygodniowe badanie przeprowadzone w USA z udziałem dotychczasowych uczestników soczewek kontaktowych testujących soczewki ACUVUE® OASYS 1-Day with HydraLuxe Technology™ , w porównaniu do soczewek dwutygodniowych ACUVUE® OASYS with HydraLux™. Wyniki dotyczące ostrości wzroku oraz wrażliwości na kontrast. (krzyżyk)Dane firmy JJV 2019. Uzasadnienie danych dla twierdzeń dotyczących marki ACUVUE na całym świecie. Badania przeprowadzono w okresie od 12.2018 do 01.2019.W badaniu brali udziałspecjaliści ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Rosji, Japonii, Korei Południowej, Chin, Francji oraz Niemiec.
1. Dane firmy JJV 2015: Statystycznie istotna przewaga pod wzgledem wypadkowego wyniku oceny jakości komfortu, uzyskanego w kwestionariuszu CLUE (Contact Lens User Experience). Kwestionariusz CLUE jest uznanym narzędziem oceny wyników zgłaszanych przez pacjentów. Wyniki zebrano podczas randomizowanego, pojedynczo (pacjent) maskowanego badania klinicznego w układzie skrzyżowanym (2016, n=276), pacjentom przydzielono losowo ACUVUE OASYS 1-Day z technologią HydraLuxe lub Dailies Total1 w pierwszym tygodniu i zmieniono na noszenie drugiej soczewki w drugim tygodniu. Soczewki noszono jako codzienne jednorazowe na obu oczach.
2. Dane firmy JJV 2016: Tygodniowe badanie przeprowadzone w USA, z udziałem użytkowników soczewek kontaktowych (n=119) stosowanych w trybie dziennym.
3. Dane firmy JJV 2016: Statystycznie istotna przewaga pod wzgledem wypadkowego wyniku oceny jakości widzenia, komfortu i łatwości manipulacji uzyskanego w kwestionariuszu CLUE (Contact Lens User Experience). Kwestionariusz CLUE jest uznanym narzędziem oceny wyników zgłaszanych przez pacjentów. Wyniki zebrano podczas dwóch, randomizowanych, pojedynczo maskowanych (pacjent) badań klinicznych w układzie skrzyżowanym (2015, n=119 (jakość widzenia i łatwość posługiwania się) oraz 2016, n=276 (komfort)).
4.Cheng X, Moody K, Xu J, Lesmes L, Hofmann G, Maggio T, Johnson B. Visual Performance of Silicone Hydrogel Daily Disposable Contact Lenses. BCLA 2017 poster.
5. Dane JJV w pliku 2018. Podobieństwa między Mucin a Poly (N-Vinyl Pyrrolidone) (PVP).
6. Dane firmy JJV 2018. Definicja technologii HydraLuxe.
7. Dane firmy JJV 2019. Uzasadnienie danych dla twierdzeń dotyczących marki ACUVUE na całym świecie. Badania przeprowadzono w okresie od 12.2018 do 01.2019.W badaniu brali udziałspecjaliści ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Rosji, Japonii, Korei Południowej, Chin, Francji oraz Niemiec.
8. Dane firmy JJV 2018. Technologia podwójnego działania i opis „poduszki wilgoci” dla rodziny soczewek kontaktowych 1-DAY ACUVUE MOIST
9. Moody K, Hickson-Curran S, Wooley B, Ruston D. Innovating for multifocal fitting success. Optician (2015) 249; 6509; p. 12-17.
ACUVUE®, ACUVUE® OASYS 1-Day, 1-DAY ACUVUE® MOIST, 1-DAY ACUVUE® MOIST for ASTIGMATISM oraz 1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL są znakami towarowymi firmy Johnson & Johnson © Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, Polska. 2020 JJV/2020/04/9577